Mizuno is een wereldwijde speler op het gebied van hoogwaardige producten in diverse sporten, waaronder hardlopen. Al bijna een eeuw lang helpt het Japanse sportmerk iedere sporter in het bereiken van zijn of haar doelen dankzij kwalitatieve én stijlvolle designs. Deze missie sluit naadloos aan op de brede doelgroep van 10 kilometer van de Groet uit Schoorl Run: de perfecte afstand voor de beginnende loper, maar door het snelle parcours ook geliefd bij de doorgewinterde hardloper.
Dennis Frankfort, Marketing & Sales Manager bij Mizuno Benelux, over de verlenging: “Sportsponsoring is voor ons meer dan alleen een manier om merkwaarde te vergroten. De passie voor sport in het algemeen bevorderen, dat is de grootste winst. De Groet Uit Schoorl Run is een sterk platform waar we kunnen inspireren om grenzen te verleggen en actief te worden. Zo maken we een authentieke connectie met hardlopers.”
Le Champion, de organisatie van de Groet uit Schoorl Run, waardeert de jarenlange relatie: Adjunct-directeur René Wit: "De verlenging van onze samenwerking met Mizuno voelt als een natuurlijke stap. We delen een gemeenschappelijke visie om hardlopers van alle niveaus te inspireren en te ondersteunen. Met onze gezamenlijke ervaring en betrokkenheid kunnen we de Groet uit Schoorl Run verder laten verbeteren."
Inschrijven vanaf 2 september
Vanaf maandag 2 september is het weer mogelijk om in te schrijven voor de 45ste editie van de Groet uit Schoorl Run. Naast de Mizuno 10 kilometer staat er ook de halve marathon (21,1 km), 30 kilometer en de Kids Run op het programma. Afgelopen editie was het enthousiasme voor de Groet uit Schoorl Run zo groot dat de 10.000 startbewijzen vroegtijdig waren uitverkocht. De populariteit van het evenement is te danken aan zijn prachtige, maar snelle parcours door het schitterende bos- en duingebied van Staatsbosbeheer.